2021-09-06 14:14

370.Odpowiedź Ministra

—————

Powrót


Forum dyskusyjne

Data: 2021-09-06

Dodał: Kontrurbanista

Tytuł: Czytanie ze zrozumieniem

Szanowny Panie Dyrektorze (Departamentu Planowania Przestrzennego),
ja w liście otwartym nie prosiłem o informację, czy będę miał możliwość "w ramach konsultacji społecznych" ocenić pomysły ministerstwa - liczyłem raczej na chociażby kilka zdań konkretnego komentarza, dlaczego z kompletnie niezrozumiałych dla mnie powodów ministerstwo brnie w kierunku absurdalnych rozwiązań, cofających polską planistykę o całe dziesięciolecia, których realizacja spowoduje kolejny totalny chaos w tym obszarze (na kolejne dziesięciolecia), podobny do chaosu wywołanego ustawowym wygaszeniem planów zagospodarowania przestrzennego w 1995 r. -nb chaosu, który jeszcze do dzisiaj nie wygasł.
Miałem też nadzieję, że ujawni Pan kto i dlaczego "sufluje"Państwu tego typu pomysły?

Odpowiedz

—————

Wstaw nowy komentarz








 


   PUBLIKACJE PORTALU